ხარისხის პოლიტიკა

DEA SYSTEM Spa-ს მენეჯმენტი მიიჩნევს, რომ კომპანიის წარმატება, უპირველეს ყოვლისა, კლიენტისთვის შეთავაზებული პროდუქციის ხარისხში მდგომარეობს და მთავარ მიზნად მიაჩნია, მოიპოვოს და გაიზარდოს კლიენტის ნდობა მის მიმართ ორგანიზაციული სისტემის განხორციელებით და მუდმივი გაუმჯობესებით, რომელიც აკმაყოფილებს UNI EN ISO 9001 სტანდარტის მოთხოვნებს.

ამ მიზნის მისაღწევად, მენეჯმენტი უზრუნველყოფს პოლიტიკის სპეციფიკური გამოყენებისა და მისი ეფექტურობის მონიტორინგს მთელი რიგი აქტივობების მეშვეობით, რომლებიც მიმართულია ყველა პროცესის კონტროლის ქვეშ, როგორც არადამაკმაყოფილებელი შესრულების მიზეზების აღმოსაფხვრელად, ასევე უფრო მეტი ეფექტურობის მისაღწევად შესაბამისი ინდიკატორებით პროგრესის ანალიზს და მონიტორინგს

ამ მიზეზით, DEA SYSTEM Spa-ს მენეჯმენტი, რომელიც ყოველთვის ყურადღებას იჩენდა ხარისხის პრობლემების მიმართ, იღებს ვალდებულებას თავისი საქმიანობის განმავლობაში

– წარმოაჩინოს კომპანიის უნარი რეგულარულად მიაწოდოს პროდუქცია, რომელიც აკმაყოფილებს მომხმარებლის მოთხოვნებს და მოქმედ მარეგულირებელ მოთხოვნებს. აწარმოოს პროდუქტი, რომელიც აღემატება მომხმარებლის მოლოდინს და პროდუქტს სძენს დამატებით ღირებულებას კონკურენტებთან შედარებით;

– კომპანიის საქმიანობის უწყვეტი და გაზომვადი გაუმჯობესების უზრუნველყოფა, განსაკუთრებული ყურადღების მიქცევა იმ პროცესებზე, რომლებიც პირდაპირ გავლენას ახდენს პროდუქციისა და მომსახურების ხარისხზე;

– პერსონალის მხარდაჭერა და მოტივაცია პროდუქტის ხარისხის ხელშეწყობაში, მათ შორის გაუმჯობესების შიდა და გარე პროგრამების განხორციელების გზით;

– პერსონალის ცოდნის დონის ამაღლება შესაბამისი სასწავლო პროგრამებით;

– აკონტროლოს ხარისხი, როგორც საკუთარი საქმიანობის უმნიშვნელოვანესი ნაწილი, განიხილოს იგი პროფესიული საქმიანობის შეფასების მთავარ ელემენტად;

– დაამყაროს დადებითი თანამშრომლობითი ურთიერთობები მომწოდებლებთან, რომლებიც აუცილებელია მიწოდების ჯაჭვისა და პროდუქტის ხარისხის გასაუმჯობესებლად;

– უკეთესი ეკონომიკური და ფინანსური მაჩვენებლების მიღწევა.

ამ მიზნების მისაღწევად DEA SYSTEM Spa-ს ხელმძღვანელობამ, პირველ რიგში, ხაზი გაუსვა საჭიროებას

– ხარისხის მართვის სისტემის დოკუმენტირება და დანერგვა UNI EN ISO 9001 სტანდარტის მოთხოვნების შესაბამისად;

– განახორციელოს პროცესების პერიოდული მონიტორინგი, კმაყოფილების ხარისხი და კლიენტის საჭიროებები შემოთავაზებული პროდუქციის ხარისხთან დაკავშირებით, უპირატესობა მიანიჭოს პრობლემის პრევენციას და არა მაკორექტირებელ ქმედებებს;

– უზრუნველყოს, რომ შიდა პროცედურები, რომლებიც ორგანიზაციის მნიშვნელოვანი ელემენტია, მუდმივად ადაპტირებულია მზარდი ბაზრის მოთხოვნებთან.

გარდა ამისა, DEA SYSTEM Spa-ს მენეჯმენტი მუდმივად ხელს უწყობს ამ პოლიტიკის გავრცელებას, გააზრებას და განხორციელებას ორგანიზაციის ყველა დონეზე, ასევე ხელს უწყობს ყველა პერსონალის მონაწილეობას, თითოეული მათი კომპეტენციის ფარგლებში, დასახული მიზნების მიღწევაში.

დაბოლოს, იმისთვის, რომ ხარისხის მართვის სისტემა დარჩეს ადეკვატური ბაზრის ცვალებად ვითარებასთან, მომხმარებელთა საჭიროებებთან და რეგულაციების ევოლუციასთან, DEA SYSTEM Spa-ს ხელმძღვანელობა აპირებს მის გადახედვას და გადამოწმებას წელიწადში ერთხელ მაინც.

პიოვენე როშეტი (VI), 2023 წლის 19 იანვარი

ტიციანო ლიევორე

ka_GEGeorgian